عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟ جزئیات طرح سه مرحله‌ای چین برای بحران غزه اسناد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در اختیار هکر‌ها قرار گرفت مدیر سرویس مخفی آمریکا استعفا کرد حزب الله پایگاه نظامی نیریا را با پهپاد انتحاری هدف قرار داد آیت‌الله علم‌الهدی: وظایف روحانیت با دستگاه‌های حکومتی تفاوت دارد | رسالت طلبه، ایستادگی در بیان حق است گزینه‌های نهایی ریاست دیوان محاسبات مشخص شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) سفیر ایران با مقام سعودی در مورد ۲ حاجی بازداشتی رایزنی کرد نامه جوانان بلژیکی خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی ۱۴ هزار تن برای درمان باید از غزه خارج شوند واکنش کره شمالی به لاف‌ دوستی ترامپ؛ کیم اهمیتی نمی‌دهد سخنگوی کرملین: مسکو به بهبود روابط ترکیه و سوریه علاقه‌مند است
سرخط خبرها

پیشنهاد نماینده مردم تهران به کابینه رئیسی| ۲ یا ۳ وزیر دیگر استعفا دهند تا انرژی دولت و مجلس صرف مسائل اساسی مردم شود

  • کد خبر: ۱۱۲۵۳۴
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
پیشنهاد نماینده مردم تهران به کابینه رئیسی| ۲ یا ۳ وزیر دیگر استعفا دهند تا انرژی دولت و مجلس صرف مسائل اساسی مردم شود
نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تقدیر از زحمات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به نظرم ۲ الی ۳ وزیر دیگر پیشگام شده و با استعفای خود کاری کنند انرژی دولت و مجلس صرف مسائل اصلی مردم از جمله معیشت شود.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالحسین روح‌الامینی نجف آبادی در نشست علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی ضمن تشکر از زحمات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به نظرم ۲ الی ۳ وزیر دیگر پیشگام شده و با استعفای خود کاری کنند انرژی دولت و مجلس صرف مسائل اصلی مردم از جمله معیشت شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: این اقدام جهاد عملی و در جهت تقویت دولت بوده که نیاز به تبیین دارد. نفوذی ها، نابلد‌ها و نفع طلبان، این تغییرات را مخالفت با دولت تلقی نکنند، بلکه این تغییرات عین تقویت دولت است.

وی با اشاره به تاکیدات قانون اساسی و رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت اصل تفکیک قوا افزود: سایر وزرا با قوت، اقتدار و جهاد شبانه روزی و بدون اعتنا به سرزنشِ سرزنش کنندگان باید به وظایف خود عمل کنند.

روح الامینی در تذکری خطاب به وزارت بهداشت گفت: توصیه می‌کنم این وزارتخانه در تصویب ضوابط و آیین نامه‌های قانون حمایت از جوانی جمعیت تسریع کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: قانون بودجه یک قانون مترقی بوده که دولت اجازه دارد اصلاحات قیمت را با اختصاص کالابرگ و یارانه در حوزه معیشت و حمایت بیمه‌ای در حوزه درمان اجرا کند تا فشار به مردم وارد نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->